събота, 7 ноември 2009 г.

Нещо свежо :D

Купих си нов лак :)
Не си личи много но е оранжевко. Не ми отива особено много, но на кого му пука.
Вчера с Кифлата излязохме и тя ме заряза заради някакви си момчета. БРАВО на теб :) Кога успя да пораснеш (изтрива сълзата, която се търкулна от окото й)
Тръгнах пешачката до метрото. Реших, че искам да се возя повече та за това отидох до стадиона. Обаче вместо по старите главни пътеки реших да мина по малките успоредни улички. Малко се ошашавих, но много ми хареса. Намерих един китайски рестурант и няколко кафенета, които не бяха кой знае какво де.
О, най-важното щях да забравя - купих си книга "Дъщерята на Якудза" на Шоко Тендо. Малко се претрупах с книги за четене, ама ще им намалим броя бързо бързо. Нещо получих четящо вдъхновение.

Късметче на нощта

Ако някой път тичаш след щастието си,
спомни си за онзи,
който си търсел очилата,
а те били на носа му.

--Б.Шоу

Късметче на деня

Пороците отначало са минувачи,
после гости
и накрая-господари.

Вечерта се събудих към три сутринта и като нямаше какво да правя си мислех за традициите и как винаги съм си мечтала да си създам нещо като традиция. И то не нещо обичайно като това да стана и да отида до банята и да се измия. Искам нещо по-така. Тогава се сетих за Кифлата и клипчетата. Отначало пускаше с всеки един пост клипче. Това е мини традиция. Нещо обаче се разпадна.
Аз си имам късметчетата(искам да благодаря на My Fictitious World, от която откраднах начина им на слагане, мерси сладка) След време ще ми писнат и една мини традиция отива на кино. На мен ми се иска да имам нещо по-голямо. Например нещо като когато завали дъжд да направя еди какво си, ако стане нещо да трябва да направя нещо си... Как се създават традиции?

P.S. Майка им стара. Викат ме на работа :@

1 споделени мисли:

Ноември каза...

:) ама то май аз взех от теб късметчетата .. :)

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates