неделя, 22 ноември 2009 г.

Завърнах се.
Нямаше ме няколко дена, защото нямах и нет.
Също така прекарвах и много време на работа и бях на гости на Кифлата, така че то така или иначе нямаше кога да пиша. Просто ми липсваше малкото време което отделям, за да чета какво става из другите главови пространства. Та така де болката си е останала главна тема навсякъде.
Аз иначе съм добре. Изморена, но добре. През почивния си ден не съм станала от леглото. Сега пак трябва да спя, защото в 5 ще ставам, но си легнах в 19 и станах преди малко наспана. Сега ще се тръшна и ще се помъча отново да се вмъкна в някой сън където я редя кремове я салата от боб. Да. Преди няколко дена исках сънищата ми да се върнат и те го направиха, но под формата на работа. Подяволите дори в съня ми не съм спокойна.
Най-кофти новината е, че Никито ми напусна. Сега с кой ще се лигавя? Е, поне си разменихме телефоните. Не, е знам да ли някой ден ще излезем. Важното е, че ако поискам може и да му звънна. Кофти е и ще ми липсва. Сега през цялото време трябва да съм сериозна. Да не говорим, че вече повече от половината хора са нови. Малко ме дразнят, а и имената им не знам. Все тая. Така или иначе може скоро и аз да се махна от там. Да ли по мое собствено желание или на шефа не знам.
Ами лека ви нощ и приятен ден.

1 споделени мисли:

http://abebedorespgondufo.blogs.sapo.pt/ каза...

Good.

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates