четвъртък, 2 август 2012 г.

И... изморена, но не само от живота

Месец ЮЛИ месеца на разочарованието както аз обичам да му казвам, защото през този месец се случва абсолютно всичко, което би могло да ме спъне, пребие, разочарова, подразни, но и не да ме довърши до край. Само психически ме натоварва и след това.... просто искам да си почина защото дойде ли август всичко просто е приключило.
Не, че през другото време не се разочаровам от живота, но този месец може да ме убие някой ден.

И се завърнах, но не знам да ли се завърнах отново или само пак за един ден, защото съм толкова заета в момента да мисля за това как да продължа да съсипвам живота си, че не остава време да мисля за други неща. Само грешки правя на последък, а може да се дължи на месец ЮЛИ. Сега може би всичко ще се оправи, може би ще има щастлив край и с удоволствие ще напиша "И тя заживя щастливо да другия месец ЮЛИ"

Приятен ден на всички :)

0 споделени мисли:

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news