сряда, 4 ноември 2009 г.

Обичайната доза.

Ето я й обичайната доза сутришно късметче.

Късметче

Нищо не струва онзи,
който не е полезен на никого.

-- Декарт

Малко те кара да се замислиш за начина си на съществуване, нали?

Сега брат ми ми надува главата с кофти музика. Мисля да си сложа слушалките и да послушам нещо свястно...(след няма и минута) Така е по-добре :)

Останах без нокти. Потрошиха ми се абсолютно всички. Не е болка за умиране, но си ми е жал за тях.

Сега в литературните ревюта ми припомниха за "Гняв". Май ще зарежа "Гордост и предразсъдъци". Как ми се чете нещо на Кинг. Невероятен писател. Винаги успява да ме разчуства ;(
Ще я взема(Гняв) на работа. Ще чета по пътя и по време на почивките, ако има такива де. Тя е малка бързо ще я свърша и ще се върна към другата. Тъкмо ще съм си починала и ще имам желание за четене на нещо друго.
Е, аз започвам да се обличам. Чао и приятен ден на всички.

0 споделени мисли:

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates