вторник, 5 януари 2010 г.

elouai's doll maker 3
---------
От нямане какво да правя та реших да си човъркам и да правя разни неща. И ето какво си открих и какво си направих. Голяма простотия ама човек без работа :)
---------


gasmask demon каза...

... за да си запълваш времето, както всички останали. Пък и други покрай теб си го губят четейки те...
Другата причина е, за да споделят, но ти не го правиш особено, та поне първата причина ще ти се струва задоволителна.


Да споделям. Хм, добре звучи. Само дето няма к'во да се споделя. Сега не върви да записвам кога съм ходила до тоалетна и да ли съм си бърсала задника нали? Т'ва са си наши лични разговори(съжалявам за изречението ако има някой със слаб стомах).
Какво прави днес ли? Ами лежах, гледах телевизия. Обожавам жетикс(или както е по ново му дисниценълд или незнам какво си там), но щеше да е добре нещата да не се повтаряха толкова много или аз прекалено често го гледам. А най-обичам като улуча Хана Монтана. Тогава отивам на фокслайф. Там поне някой от нещата не съм ги гледала.
Мъча се от седмици на сам да стана чунин в играта с нинджите във фейсбука. Еми не се получава да му се и невидяло. 20 ниво съм и 20 ще си остана. Нещо и на ресторанта не ми се играе вече. Набарала съм си оная тъпата кифленска игра Лейди. Кисна там от време на време. Прави ми кеф да я преобличам. Като цяло си падам по игричките в стил дрес ъп.
Брат ми ми взе последните 4 лева, за да си купи цигари. Нали съм добро дете и давам.
И тва цял ден едно и също. А и вана си взех. Пуснах си Endless Blue и релаксирах. Беше много хубаво и отпускащо. Дето му се вика преродих се.
И т'ва беше целия ден.
----------

Не отлагай нищо за утре,
ако можете да го отложите за вдругиден.
Автор: Уейн Дайър

Е те т'ва е мой човек. Направо шапка му свалям(и тъй като не нося шапки направо кичур коса ще си откъсна). Мъдри слова. Ще се разплача*подсмърча шумно*

----------
Разбирате, че единият от родителите ви е имал над 200 сексуални партньора, преди да се ожени/омъжи:

Този въпрос от теста във фб направо ме застреля. Тъй като алкохоличката като млада си е падала малко хаймана тези 200 са може би една пета от постиженията й, а може би една шеста или повече не знам и тя не знае.
Леле каква майка имам :/

1 споделени мисли:

Maya каза...

А отговора отдолу гласеше "дано не е майка ми , че ще откача" хаха

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates