вторник, 3 ноември 2009 г.

Как есента се слива със зимата!!!

Първия сняг. Повод на повечето да седнат и да драснат няколко реда в блоговете, които са забравили. Или просто повод да пишеш на приятел смс с текст "честит първи сняг". Поне снегът малко или много ни събира или ни кара да си кажем три думички :)
Колко красива гледка беше когато излязох от вкъщи и видях слелите се сняг и листа. Накараха ме да спра за малко и да ги погледам. Реших, че мога и да споделя тази не чак толкова привлекателна на външност красота, но по някакъв начин стопляща сърцето първа зимна красота с вас.
И първите снежинки погубени от топлината ми.

Днес се чувствах добре. Може би заради красотата и студа, не съм сигурна, но не бях чак толкова размазана въпреки, че обикалях като луда из магазина, за да зареждам.

Сега ще ходя да правя спагети, че съм обещала на милото си братче, че утре ще закусва спагетите AlaLazy.

Късметче

Свети слънце в очите ти...

Малко трудно, но щом казваш... добре.

2 споделени мисли:

queenofdepression каза...

Блазе ви.Аз истински сняг не съм виждала от 2-3 ггодини-да натрупа като хората... >_>

Lazy каза...

Жалко, изпускаш страхотна гледка.

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates