събота, 14 ноември 2009 г.

Добро утро народе (добър ден).
Нещо ранното събуждане ми действа добре. Усещането е някак по-свежарско. Вярно по-студено е от обедното, но скоро време няма да има голяма разлика. Пак дойде зимата. Доволна съм, но все пак.
Е, аз ще тръгвам на работа с усмивка на уста иначе управителката пак ще има да ми вика "Lazy, Lazy, къде ти е усмивката?" Вече на базици ме взеха колегите и като ме видят и те започват така. Имам чувството, че само моето име знае, което много ми харесва. Издигнала съм се в очите й, което пък почти няма значение, но... Lazy днес ще се усмихва. Все пак е рано, ще съм сама в метрото и ще релаксирам =]

Късметче

Наистина няма нищо, което да не може да ти се случи днес!

Айде края на света дойде.

Приятен ви ден и много топли прегръдки.

0 споделени мисли:

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates