сряда, 20 януари 2010 г.

What is on your desktop wallpaper?
Чисто черен. Аз обичам да си слагам анимета, но сега компа е на брат ми, така че той решава. А и да няма разногласия, защото той си пада по други видове решихме, че черното е най-добрия вариянт при който когато седна аз да не сложа някое аниме, а като седне той да не сложи неговта си простотия и така постояно. Просто черен.

What is your favorite zoo animal?
Ох, не че е пълно с животни, но много ме изкефи маймуната където се нагъзи на Крумова и започна да я сваля там по маймунски. Леле беше уникално.

What was your favorite toy as a child?
Дъх, не си спомням. Нямам много спомени като дете. Де да знам. Може би някоя кукла барби.

What food do you eat too much of?
Сладко. Това е моята дрога. Мога да ям само такова и дори няма ми трепне зеницата.

What kind of hairstyle do you have?
Дълка посредата на разтоянието гърди рамене. Имам бритон, който не харесвам, но не ми пука. На етажи е, цвета е черно кафяв - лайнян :D

What was your favorite activity in gym class?
Ми да стоя на скамейката :D Не бе обичах да играя тенис на маса. А когато ни позволявах и имаше възможност и с кого хека. А и баскета си го бива и волейбола. Така май като гледам всичко :) Не съм спортна натура, но тва не пречи да ми харесва, нали?

What is on the shirt you are wearing right now?
Тва сериозно не го хванах. Но до колкото разбрах... ми сега съм с блузата от бившата работа. Така че има нейния знак или там как му се вика не се сещам сега.

What is the picture nearest to you of?
Една снимка на мен и Кифлата с биберони в устите <3

What kind of salad dressing do you like?
Ми снежанка и руска разбира се. Руско чадо на руско се радва, въпреки че то май не беше руско по народност :)

Whats your least favorite food?
Пачаааааа. Тва не ми се нрави. Готвини чушки и има доста неща по които не си падаме, но сега не се сещам

What do you do on a Sunday night?
Е то да е една неделя в годианта та да помня. Всяка неделя различно. Въпреки, че на последък е едно и също и то не само в неделя, а постояно.

If you could only use one condiment on your food for the rest of your life, what would it be?
Е тва пък... шарена сол :D Всичко на едно.

What color are your sheets?
На цветя :)


How big is your computer display?
19 ако не се лъжа. Не разбирам много, така че ще ви излъжа. Не ми вярвайте много много.

What pair of shoes do you wear most often?
Кецовете. Много си ги обичам. До изтъркване и новите до изтъркване и така до без края и отвъд.

What is your favorite game?
Heroes. То не, че ми е любима просто на други не играя :)

What is your favorite Thanksgiving food?
Нема такова нещо тук.

What is your favorite pizza topping?
Нямам такъв.

What time do you plan on waking up tomorrow?
нямам планове. Ако съжалението може да се планира значи ще да е това.

What is your favorite day of the year?
Това е въпроса на годината. Да речем 1.07.(ако съм разбрала правилно въпроса)
------------
Голямо забавно беше вчера. Голямо шашнато беше сутринта.
Тъй като съм тъпо(което си е явно), забравих да заключа входната врата вечерта и не знам защо просто не съм оставила и неонов надпис "ВХОД СВОБОДЕН", не знам(повтарям често "не знам", защото наистина не знам). Взеха чантата на майка. Да супер. Нямаше да е проблем ако там не бяха парите ни с които ще живеем до 30. Хах колко успокояващо. че имах в картата си пари. Ще оцелеем. Както каза Кифлата можеше и по-зле да е и нас например вече да ни няма(сещате се нали?) Но колкото и всички да ме успокояват поне брат ми ми казва истината в очите - "Ти си виновна".
Това е от мен за сега. Заключвайте си вратите хора :)
Приятна вечер.

0 споделени мисли:

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates