сряда, 13 януари 2010 г.

Най-важното е да разбереш в какво се състои твоя дълг.
Да го изпълниш е далеч по-лесно.


*кима ентусиазирано*
---------
Днес като излязох от вкъщи се почувствах празна. Някой ще си помисли:"Била е гладна". Да и на мен ми мина това през ума, но не беше глад. Чувствах го на всякъде. Сякаш вътре в мен нямаше нищо(и все пак не бях лека). Сякаш нямах кръв, нещо такова. Е, след като вдишах то чистия токсичен въздух на софийските улици се запълних. Добре ми се отрази разходката.
Докато се прибирах минах покрай двама възрастни(не старци, но и не младежи). Единия каза на другия "Внимавай какво си пожелаваш". Почувствах се като във филм със заглавие "Съдба" или "Шибащини". Преди много често ми го казваха това. Пожелах си да се махна от моя град, да започна отначало, на чисто дето му се вика. И стана и не съжалявах. Дали сега ако си пожелая нещо ще се сбъдне или се случва само веднъж в живота?

1 споделени мисли:

Maya каза...

Случва се постоянно.
Ако не си спомняш имаше едно късметче, което гласеше нещо подобно на: Първата крачка към нещо е да си го пожелаеш. Така че, те го(в)на те - внимателно, че се сбъдва рано или късно.
Аз вече се убедих.
Каквото пожелаеш от сърце се случва. На някой неща верно им отне бая време, ама все пак..

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates