понеделник, 18 януари 2010 г.



Най-сетне нещо интересно да се случи. Излизах с Кифлата. Големи дебати, голямо говорене и съгласие падна. Баси за първи път се слушахме една друга ( ) Ядохме както обикновено детско меню в KFC, тя има червей, а аз свинче(прилича доста на мен особено в задни части :D). После по горещ шоколад и още един за нея, а за мен едно Куба либре(ммммм, обичкам го). Та откритието на деня(стърчащото нещо от задните части на човечето от чашата). Така де не е ли малко смущаващо. Как може такова нещо да направят. Сега ще покажа и една друга чаша, но тя е моя- Кифлата ми я подари. Ако някой не знае това е Pucca. Много си я бичкам - и Кифлата, и чашата, и Пуска, и трите на веднъж. Подари ми още едни лепенчици на същата тази личност(и най-важното е, че бляската) Чудите се какво ще правя с тях? Ами много неща мога да правя с тях. На мен ми дай само простотии. Много си падам по такива неща. Ще си ги лепкам сега в дневника. В който от доста време не съм писала, но това е защото тук пиша. Както и да е де пак ще пропиша. Много ме радват. Мерси Кифличке.
Гледах малко от "Вероника решава да умре"(май така беше), сега ще го до изгледам. И ако си нямате на представа за какво става на въпрос ще ви светна. Една мацка се опитва да се самоубие, но успяват да я спасят. Така де спасиха я, за да й кажат, че ще умре след около седмица. Голяма простотия. Сега ще видя какво ще стане на татъка, но не ми се вярва, че ще е нещо кой знае какво. Сега ще съжали, че ще умре. Почти 100% съм сигурна, че ще е така. Както и да е. Голяма простотия е. Точно това казвах днес на Кифлата, че не мога да разбера, защо си правят труда да спасяват хора, които се самоубиват. Това мисля, че не е правилно. Щом са си теглили ножа явно са го искали и кои сме ние "героите", които да ги спасяваме. Това не е хубаво. Тъкмо са събрали смелост да го направят и някой ги спасява и тях ги боли и всички ги гледат на криво или ги съжаляват и на психиатри, психолози, болници и още какво ли не. Знам грубо звучи да ги оставим и да мрът, но реално погледнато това си е тяхно решение. Поне нещо са взели под контрол - смъртта, а ние и това им отнемаме. Сори ако с тва обиждам някой, но аз така мисля. Може да е глупаво, детинско, лекомислено, но според мен ако има какво да се прави е преди човек да е срязал вените си, а не след това. Защо да прекъсваме нещо сторено. Нека се опитаме да съхраним хората около нас преди да са решили да умират, а не когато са го направили.
----------

Ще срещнеш много усмихнат човек,
който ще промени живота ти!
Усмихни се и ти на днешния ден!
Е, днес малко ли се смях бе. Аз направо си разтегнах устните. А относно човека, е дайте го ан сам де :D
----------
Започнах да чета Дориян Грей, ама нещо не ми допадна. Сега чета едно от произведенията на Полина Велева. Нещо като Здрач- така де Кълън участват, но е доста по-интересно от това на Стефани бих казала. Така де лично мнение си е. Всеки има право на глас и аз доста добре използвам моя :) И за сега чета това. Явно ми е липсвала фантастиката. Доста ме заплени.
----------
Сега малко ще почистя, че очаквам малко гости утре :)

0 споделени мисли:

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates