петък, 15 януари 2010 г.

От няколко дена не мога да спя като хората и вчерашния ден ми подейства по най-изморителния начин.
Като се започне от ставането 6 и 30 та блуждаенето по улиците, за да намеря офиса на новата ми работа(ако може така да се нарече). Половин час се разхождах по една улица, защото бях подранила малко. Та няй сетне влязохме вътре. Ако не се лъжа бяхме 14 човека и поле дойдоха някви трима ама те се махнаха(бяха умници). Та от 9 стояхме до 13, а дори искаха да сме до 14, но видяха изтощените ни лица и умората по тях. Имаше хора дошли от ноща смяна, но пък устите им не се затваряха. Повечето бяха млади, но и глупави като мен. Едно 70% не знаехме защо въобще сме там. Абе въобще...
После се прибрах, ходих да видя бивши колеги(просто трябваше да купувам кафе), видях се с Кифлата. Двамата идиоти ни зарязаха(повече няма да им проговоря не че и ми трябват де). С нея хапнахме, пийнахме и се прибрахме. Легнах в осем и половина вечерта и станах в 10 сутринта. Ударих му един огромен сън. Сега се чувствам така сякаш съм се родила.
------------

Кой е беден,
ако е обичан?
Да ама като и не си обичан... Леле то стана голяма мизерия ;(
------------
Днес сънувах странен сън. Бях там, виждах се, познавах се, просто аз. След това се появи някакво известно момче. И нали се сещате лудите фенки- аз бях такава, почнах да викам и да искам да се снимам с него. Когато застанах до него за снимка той ми прошепна "А твоята кучка щастлива ли е?" Беше леко шокиращо, защото тогава се сетих не за кой да е, а за Кифата.
Та онази ми ти звезда ме попита, а аз не знаех какво да кажа, така че те питам щастлива ли си?

1 споделени мисли:

Maya каза...

хахаха Да, щастлива съм ^^ БлагодарЪ, че мислиш за мен *гуши*

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates