събота, 23 януари 2010 г.

Само не се плашете. Знам, че съм ужасна и, че не мога да боравя с шита, но тъй като няма какво друго да се прави по цял ден поне мога да се излагам :D
Това е още една снимка която развалих. Има я в няколко варианта. Този е най-пресния. Реших да си играя с цветовете основно и това ми допадна :) Ако видите оригиналната ще се стреснете повече за това ще го пропуснем.
Ето още една, която много ми допада, защото не се вижда кой знае какво.
Ами тва е за днес или по-точно за сега. Ако не ме мързи мога да направя още нещо (демек да разваля нещо)

1 споделени мисли:

Maya каза...

Ей, това на първата снимка т.е. кръвта, която се стича от устата ти е ужасно добра. Много ми харесва!
Другата е още по-интересна. Бравос ^^

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates