неделя, 10 януари 2010 г.


Нямаше какво да правя, та реших малко да поиграя с шита. Ето го един от резултатите. Другите просто се отказах и ги изтрих без дори да ги запазвам. Нещо нервната система се срива по някога. Тази снимка е от преди 1-2 години, но добре влезе в роля.
Та така де днес цял ден съм на вълна "Гордост и предразсъдъци". Сега гледах филмите. Така де серияла от 6 серии от 1995г. и филма от 2005г.. Честно казано когато гледах филма си помислих, ако някой не е чел книгата въобще да не се прави на очарован от филма и едва ли би го схванал. На тази книга не и подхожда филм. Прекалено малко време за прекалено много информация. И не е като да кажеш, че нещо може да се пропусне. Те са пропускали доста и пак филма е двучасов, но не се разбира всичко. Както и да е де това си е лично мое мнение.
Започнах да се угоявам за другата зима вече. Тъпча по цял ден без да правя нищо(освен да гледам филми де).
Сега съм сама, което е супер, но така ме мързи да се развихря с гримирането и прическите та да си направя няква фото сесия и да има какво да обработвам на шита.
Отивам да легна. Няма да спя просто ще гледам анимиран канал и ще се мъча да заспя, но едва ли до към 3-4 ще се получи. Навици.
----------

Таланта не е късмет,
а работа.
Удивена съм как понякога шибаните късмети се падат точно по темата на поста ми. Това е малко коварно.

0 споделени мисли:

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates