понеделник, 4 януари 2010 г.

Винаги правя това,
което не мога,
за да мога да се науча да го правя.
Автор: Пабло Пикасо

----------

Искам да пиша, но няма какво. Толкова е скучно. Нямам какво да се прави. И анимета не ми се гледат вече (явно е някаква болест). Сигурно е заради Bleach. Явно писателя на мангата нещо не знае какво иска. Почва една история, после друга, продължава старата и пак друга... до безкрак и отвъд. Вече не си падам чак толкова много по това аниме. А и ми се гледа нещо на БГ. Писна ми да чета. Поне сега не ми се чете. Нещо як мързел ме гони.
Тъй като няма какво смислено да кажа просто ще си замълча и ще ви кажа лека вечер, че само с простотии е пълен блога ми.
--------
Чудя се изобщо защо го направих!?

1 споделени мисли:

Maya каза...

... за да си запълваш времето, както всички останали. Пък и други покрай теб си го губят четейки те...
Другата причина е, за да споделят, но ти не го правиш особено, та поне първата причина ще ти се струва задоволителна.

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates