петък, 8 януари 2010 г.

Днес отново се олях да гледам филми. Гледах "Алиса в огледалния свят". Не знам аз ли съм зле и не си спомням или какво, но като малка бях останала с друго впечатление. Смисъл историята сякаш не отговаряше на книгата, но предполагам, че аз съм я позабравила.
После гледах "Време за вещици" или нещо от сорта, но вещерство нещо не видях, но предполагам, че е имало, но тъй като (не) съм гледала много такива филми няма как да забележа.
И накрая гледах едно българско филмче. Явно е някъв училищен проект "Илюзия на щастието" Биваше си го. Не е кой знае какво, доста лоша актьорска игра бих казала, но с нещо те грабва и аз не знам с какво. Все пак са някакви хлапета. И някак не беше доизпипано, защото не доумявам за какво му е на спинозния нарочно да заразява някой, но предполагам, че съзнанието ми е прекалено тясно скроено, за да го схване. Та така де като цяло ми хареса.

2 споделени мисли:

Avart каза...

"...за какво му е на спинозния да заразява някой..." Филмчето не съм го гледал, но нормално е спинозния да заразява другите поне 40 % го правят... Защото той така или иначе ще умре все пак някой друг му е провалил живота,защо и той да не провали на някой живота ?!? Дали има шанс ако ви зарази да го съдите това не го знам защото не съм много запознат с кодекса на България, но едва ли ще му пука той така или иначе си умира :) и повечето ми fr също казват,че ако бъдат заразени ще заразяват нищо друго не им остава... Живота е гаден всичко е основано на болка,тъга,убийства,лъжи и тн. Поне ако се заразите не гледайте да заразявате други,а просто си живейте живота докато можете насладете му се! Пък и от мен да го знаете смърта е ново начало :P

Lazy каза...

Тъпо е просто съзнанието ми не го побира. Съгласна съм живота ти е провален, но отчасти се проваля и заради теб самия.
Аз лично не бих заразила никой и не мога да се сетя какво същество в действителност трябва да си, за да ти мине през ума да заразиш някой нарочно. Просто това според мен не е човешко. Е, явно 40% от спинозните не са съвсем хора, а онези които дори не са болни, но вече са решили, че ако стане ще заразяват също не спадат към човешката раса. Не искам да обиждам приятелите ти или които и да е, но просто да направиш нещо такова съвсем съзнателно си е направо равносилно на убийство.

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates