сряда, 7 октомври 2009 г.

Lazy и работа :D (да бе, да)

"Да бе, да" ама си е да.
Два дена усилено бачкане. Е не, че съм се преуморила де ама дет се вика мазолите на мазолите ми си имат мазоли. Обувките ми явно нещо не са пригодени за бачкане. А и колегите нещо взеха да не ми се нравя. Нещо много ми се цупят. Обаче както казва алкохоличката "сплотен колектив няма. Винаги на някой му е криво."
Е, нали няма да работя там цял живота(колко силно се надявам да е така)? Някой ярък, светъл ден когато напусна ще ми се оправи нервната система(ама, че простотия. Та нали имам семейство нервната ми система никога няма да е уред).
Както и да е. Днес почивам и мисля да се отдам на релакс. И Кифлата да не бърза да се ядосва. Просто не мога да стъпвам на краката си. В неделя също съм почивка така, че ще му ударим една хубава разходка на пейка ;)
Та днес ще почета, че от доста време мулатя една книга. Крайно време е да я прочета, а и не е дебела да му се и невидяло, а вече два месеца я чета. Изприщвам се като не знам какъв е края. М/у другото, Кифличке, да ти е върна ли в неделя като се видим? Надявам се, че дотогава ще съм я прочела. И в общи линии това. Ще се поразходя из виртуалното пространство мънинку и ще почета.
Приятен ден на всички.

2 споделени мисли:

Maya каза...

Ако смяташ, че знам за коя книга става въпрос... И от кога аз имам мънички се чудя.
Е, па, като не я щеш върни си ми я. Аз имам май две твои, но нямам никакво желание да чета в момента.
Като ме избие пак музата ще ги мина набързо.
За офертата в неделя - вероятно ще да има пейка парти, да стискаме палц, че времето ще е чудесно (слънце) (мечка)

Maya каза...

Коментар под коментара. Убий ме!

Моля те , премести навигацията, че ми бърка у гъзо. Защо ги слагате най долу в страницата, като са често използвани?
Ебати скрула му хвърлям.
Като го прочетеш го изтрий, ако искаш...

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates