петък, 2 октомври 2009 г.

Ден на усмивката


Бил денят на усмивката. УжасТ! А аз толкова малко се смях днес. Какъв пропуск.
Може би е така, защото всичко се нарежда малко кофти, ама нали съм оптимист, та ще си мисля хубави неща само(без да се смея разбира се нямам чак такива супер сили).
Нещо чух, че от единадесет години се празнувал този празник, а аз нещо за първи път чувам за него. Още един голям пропуск. Може би ако от седем годишна се упражнявах днес щях да съм по-щастлива.
Е, голяма работа един не усмихнат човек повече. Да не би да съм единствената. Има къде къде по-зле от мен. А и като знам щом стигнеш дъното единствената посока в която можеш да се движиш е нагоре. Хъм! Ами ако дъното е пробито? Какво правим тогава? Пропадаме в бездната на нищото, която е безкрайна? Има ли такова понятие като безкрайност, да му се и невидяло? Колко е то? Все тая. Кой го интересува? Само знам, че моето дъно има дупка и аз май съм я улучила. И какво от това? Кой го интересува? На мен не ми пука :)
Ето усмихнах се. Все пак е денят на усмивката. Всъщност вече е нощта на усмивката, но да не издребняваме. Усмихвайте се все пак явно е важно щом има специален ден за това. А през останалото време(демек след деня на усмивката) просто се усмихвайте без повод.

1 споделени мисли:

Maya каза...

Ммммм... имаше един готян мууд някъде, но не мога да го издекламирам дословно, защото не го помня добре, но гласеше нещо от сорта на "аз никога не се губя, защото не ми пука къде се намирам". Та и ти така с безкрайността.
Не знам защо мен самия знак за безкрайност страшно много ме привлича (обърнатата осмичка). Символизира за мен и всичко и нищо. И нула и затворен кръг от всичко и нищо, и просто О с удивителна (0! демек хаха) като един знак на интерес и и и и и и иииии мога да млъкна вече,а? ;р Общо взето ми се вижда силно... ммм полюсно нещо. И в двата случая е нещо интересно обаче.
---
Днес много се говори за този ден на усмивката, но в крайна сметка и аз колкото теб съм го чувала, за "отпразнуване" и дума не може да става дума. Ебати гламавото ежедневие.
Общо взето всеки ден е ден на нещо си. Абсурд да запомня кой какъв е, аз рожденият си ден забравям -.-
'Айде, получаваш едно глуповато *усмих* от мен, та да запълниш 'to do' листата си за днес (:

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates