неделя, 25 октомври 2009 г.

Предизвикана от Кифлата...

1. Ако бях цвят, щях да съм сигурно жълто, защото е откачен цвят. Не само защото се говори, че е цвета на откачените. Просто винаги съм си го харесвала още от малка.
2. Ако бях плод, щях да съм ябълка с червей. Гнила една такава.
3. Ако бях животно, щях да съм червея в гнилата ябълка :]
4. Ако бях книга, щях да съм нещо скучна, но много дебела.

5. Ако бях дреха, щях да съм червен анцуг, защото не харесвам червени дрехи, но си падам по анцузи.
6. Ако бях бижу, щях да съм гривна, въпреки че и аз не знам защо. Просто си падам по гривни.
7. Ако бях дърво, щях да съм нямам си наидея, не знам видове дървета :D, но може би нещо крехко, но все пак жилаво.
8. Ако бях напитка, щях да съм бананов натурален сок. Охладен и готов за консумация ;)
9. Ако бях насекомо, щях да съм хлебарка, много трудно умирам.
10. Ако бях песен, щях да съм компилация от депресарска музика. То друга рядко ми пасва.
11.Ако бях филм, щях да съм от онези образователните по 15-20 м
инути за това какво не трябва да правите с живота си.
12. Ако бях подарък, щях да съм плюшена играчка. Кой не си пада по тях? Я да ги мачка, я да ги хвърля, къса, дъвчи...
13. Ако бях град, щях да съм срутен. От онези старите затрупани под пясъци, но без никаква историческа значимост.
14. Ако бях месец, щях да съм тринайстия, защото го няма :]
15. Ако бях цвете, щях да съм слънчоглед, за да съм с поглед вечно отправен към безкрая.
16. Ако бях изобретение, щях да съм ... все още не е измислено.
17. Ако бях сграда, щях да съм обществен дом... хъм не съм сигурна защо просто ей така ми дойде.
18. Ако бях отговор, щях да съм "Ами..."

19. Ако бях дума, щях да съм "дума"
20. Ако бях мебел, щях да съм трикрак стол, винаги трябва да внимаваш да не падне.
21. Ако бях анимационен герой, щях да съм ... хъм... Tonton,
само как си приличаме
22. Ако бях чувство, щях да съм безчувствено. Просто чувство като мен не съществува.
23. Ако бях детска играчка, щях да съм дрънкалка. Да дрънкам, и да дрънкам, и да дрънкам...

Сега предизвиквам... Нона

1 споделени мисли:

Maya каза...

Аз харесва <3

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates