сряда, 23 декември 2009 г.

Изворът на красноречието е в сърцето.
Автор: Джон Стюърт Мил

Опитай се да го кажеш на днешната младеж и ще ти се изсмеят в лицето.
---------
Днес като всеки предишен ден и явно и бъдещ си лежах и гледах "Свръхестествено" Тия двамата идиоти много ме забавляват.
---------
Май се оказва нещо, че няма да ходя при бащата тази година. Билетите са нещо доста скъпи, а влаковете са с прекачване тва означава, че съм загубена. Така, че явно от утре започвам да търся работа и дано да си намеря до края на годината.
Е нашите нема да се отърват от мен. Иска им се ама няма :)
----------
Друго май няма за сега. Тва съм аз и тва ще бъда - една огромна помия.
----------
Приятно изкарване на празниците.

0 споделени мисли:

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates