сряда, 16 декември 2009 г.

Огледай се добре,
може би има нещо,
което не си видял.

С тая параноя дет ме гони се оглеждам доста, не знам какво не съм видяла? Леле сигурно е невидимо.
-----------
И Кифлата е пак права. Като се скараш на някой започва малко или много да те уважава, защото явно разбира, че е престъпил границата на нахалството. Вече ще съм си аз. Не искам да виждам изумени образи когато се развикам и не ми пука за работата. Ще си казвам всичко което искам. Нито ми е първата работа, нито пък ще ми е последната. Въобще и не мисля да се задържам там така, че ще си казвам всичко. Пък така зели тъпите шефове да ми научат името, защото ми омръзна да се обръщат към с мен сочейки и викайки "Ей, ти". Ей ти-то си има име да му се и невидяло.
Нещо емоциите ми са със закъснение ама какво да се направи. Днес чувствата се пробудиха изцяло в мен. Предишните дни нищо не усещах(освен студ). Колко жалко. Превръщах се в робот, а сега провалих всичко.
----------
[15.12.2009 г. 22:02:37] Той каза: zasto me pita6 za semeistvo
[15.12.2009 г. 22:02:48]Той каза: da ne si merakliika da pravim semeistvo
[15.12.2009 г. 22:02:54] Lazy каза: ами на 30 си
[15.12.2009 г. 22:03:07] Той каза: iska6 li da se omaji6 za men
[15.12.2009 г. 22:03:34] Lazy каза: (rofl)
[15.12.2009 г. 22:03:50] Lazy каза: поласкана съм


Е вече си имам предложение. Сама няма да умра. Жалко, че не е от истинския Той. Е тогава нямаше да се колебая дори и да е на шега.
Така де 21 годишнината ми идва, а нямам кандидат за детето ми. Така не е хубаво. Не искам да родя като Мария Магдалена ли беше? Спасителя на апокалипсиса за 2012. Брех :)
----------
Приятен ден на всички. Ако пък не ви е приятен не се оплаквайте, а се помъчете да го направите приятен и когато не успеете тогава се оплаквайте.
---------

1 споделени мисли:

Анонимен каза...

Браво,Дан!Млада си още,за кво се притесняваш?Да не си на 50.И си казвай всичко,щот иначе знаеш,вс се събира в теб,което е зле. ^^ А така!

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates