четвъртък, 31 декември 2009 г.

Адиос 2009 и не се връщай патко заспала!!!

Това не стига, че беше най-ужасната година от всички години ами и си тръгва с бум и трясък.
Не получих парите на които толкова много се надвах, а отгоре на тва се и пребих по улиците. Беше невероятно. Глезенът ми омекна и изведнъж се въргалях по земята. Сигурно отстрани съм приличала на пияна бъчва търкаляща се по улиците. Добре, че беше сутрин и нямаше много хора, които да ми се смеят.
Обаче майка с нейното съчувствие... Ужас не й го искам. Като почна да се смее, да ми се подиграва та чак на мен смешно ми стана. Добре се посмяхме на мой гръб.
Добре си тръгва тая година. Ако оцелея до 12 ще е страхотен късмет(и за в момента имам предвид 12 на обяд).
Ами тва ще е от мен за тази година. Последния пост.
Приятно прекарва не на всички.

1 споделени мисли:

Maya каза...

хахаха извинявам се, ама и аз ти се посмях доста хаха паднала си? Ебати якото хахаха В смисъл, не е , нали, ама и аз трябва да ти "съчувствам" ;р
Приеми го така - тази година ти беше като падането, но след него си се изправила и си се смяла, така че, ей го(в)на, следващата ще ти е по-добра ^^
Няма да ти пожелавам весело прекарване, защото ще си с мен, а това автоматически я прави една от най-хубавите ти хахаха *скромността се отказа от мен и избяга*

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates