петък, 18 декември 2009 г.

2 месец и 12 дена

Уволниха ме. Работела съм бавно.
Добре. Нека на теб да ти мине палетна количка през крака, и глезена ти да се подува и да те боли да видим да ли ще можеш да тичаш. И тази малка тъпа Христина-порта такава(жалко, че не знам заклинания, че да й излязат пъпки под формата на П на челото като в Хари Потър.) Е, поне стана главна касиерка или заместник управител. Не знам каква се води ама за важна се има. Върната храна такава.
Магазина не бил за нас. Ами така си е. Прекалено добри сме за него. Чудя се какво си пропилявах времето там. Ще ми липсват някой хора, ама все тая никой не си заслужаваше.

Ако те бива,
ще те натоварят с цялата работа.
А ако наистина те бива
ще се отървеш от нея!!!

Баси късмета. Разби ме. Направо не мога да повярвам(поклон).

Те така. Утре отивам да кандидатствам на друго място. После ще се ровим в нета и там да пускам молбички. Млада съм, без опит, но света е пред мен. Нема да се дам пък :Р

Приятна нощ.

1 споделени мисли:

Maya каза...

Не мога да повярвам!!! Ако ти си бавна, то... Господ ли искат да им слезе, та да им работи в смрадливия магазин?!
Болни ли са??!!?!?!?! :@
*диша дълбоко*
Нищо, поне е повод най сетне! да си намериш по-добра работа. Пък и в другия, дето искаше да подадеш молба е по-хубав, плащат повече и колектива, който се премести там ти е поне малко познат.

---

Аз съм забравила да постна :Д Ква съм тъпачка...
Заех се да се ровя из сайтове с обяви за бачкане и се намират и интересни обяви. Плясни ме в скайп да ровим заедно. Днес съм си вкъщи.

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates