събота, 5 декември 2009 г.



Поздравче за Кифлата. Малък спомен от доброто старо време.
----------

Ако ни беше позволено да живеем, без да срещаме трудности, то бихме били ощетени. Ние не бихме могли да станем толкова силни, колкото сме сега.
---------
Слушах една народна песен по телевизията и се сетих за V.A.S.T. от доста време не бях ги слушала. Сега пък им се наслушах :D
Леле как ми се спинка. Обаче и ми се излиза. Ах тази поспалива Кифла не ми звъни, за да се разберем кога и къде ще се видим.
Приятен ден на всички :)

1 споделени мисли:

Maya каза...

А да, рекламата с очето и вихрушката хаха И аз за тях се сещам! И мислех да си ги послушам пак, ама ми напомнят и по-странни моменти и персони като Вангел и депресия и тепърва прохождаща в Интернет и IRC и и и и хаха
Има малка смесица от споменни и ми става малко гадно заради текста на песента и смисъла, който и аз си влагам и и и иии тръгвам, че закъснявам за срещата ни! хах ;р
Кой ще пие топъл бял шоколад с лимон и онези симпатични кедрови ядки,а? мхехе Тичам!

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates