събота, 26 септември 2009 г.

"Спирам с тях от сега"

Разбирам, когато хората предпочитат някой друг пред мен или пред които и да е. Дори нямам претенции. Аз съм отвратителна, глупава, скучан и не струвам, но когато майка ти те предпочита пред алкохола си е направо обидно, болезнено. Би трябвало да съм свикнала, но не съм.
Иска ми се понякога законите на Крум да са все още в сила(ако не се лъжа там май имаше нещо за пияниците). Не че искам да съдя майка си, но нейното е вече прекалено.
"От понеделник спирам" - запазената й марка. Запазената марка на всеки пристрастен към нещо. И аз от понеделник съм на диета.
Какво я съдя като този прочут понеделник на прекратяване на някой вреден навик не настъпва. Да му се и невидяло на това кукуво лято и на тези празни приказки където хората ръсят за щяло и нещяло.
Спирам с обещанията, но не от понеделник. Спирам с тях от сега. Вече не обещавам нищо, за да не се съдя сама себе си. Така ще мога да съдя майка си без да се чувствам виновна. И ако от понеделник не спре с пиенето поне ще мога доволно да й натрия носа.

1 споделени мисли:

Maya каза...

Юху, това вече звучи смислено! *ръкостис*

След като минеш и тази фаза с "край на обещанията" мога да ти препоръчам следващата.
Не знам дали съм показала, но и аз минах през този период /не по същата причина, ясно е, но всеки с проблемите си/, та след тази крачка става като след мускулна - разбираш, че е яко и започваш да стартираш с по-големи,уверени и отчетливи крачки, докато накрая се засилваш и не си намираш върхове за покоряване ;р хах

И поздравления за плеъра. Кефи ме идеята, пък и няколко песньовки от там просто ги обожавам *цунк*

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news