сряда, 30 септември 2009 г.

1:1 човека с/у ръждясалата тръба

Една тръба се спука в шибания стар блок. Успя да вдигне всички в хода в два часа през ноща. Как само хората се повлияват от най-малкото нещо. Жалко беше, че прекъснаха безценият ми сън, когато точно се нуждаех от него най-много.
Да не говорим колко шум вдигнаха. Поне с алкохоличката се посмяхме на простотии. Въпреки, че когато започнах да се онасям вече трябваше да ставам и в буквалния смисъл да се напъвам.
Разбира се бях много ядосана и на проклетата държавна работа за това, че човек, за да почне работа му трбват най-малко 50 лв. за шибани свидетелства и разни там медицински простотии. Алкохоличката обаче реши, че трябва да отвърне на яроста ми с ярост и с думи трясна главата ми в стена(жалко, че беше само на думи).
Поне след обяда се срещнах с Кифлата. Посмях се от сърце, малко ме възбуди, което беше грубо от нейна страна щом не ми пусна ;)
Пихме по бира(аз две глъдки, а тя останалото та леко я отнесе).
Сега пускам на алкохоличката музика, за да се умиротовори малко, че бяс ме хваща от нея. Нещо глисти има в газа, че започна да премества мебели и то в дванадесет вечерта. Луда работа.
Аз ще отпрашвам, че утре още едно голямо пътуване ме очаква.

П.П.: Сори за грешките, които съм допуснала много ми се спи :)

1 споделени мисли:

Maya каза...

хаха ще ти кажа аз на тебе.
И а дано Кифлата днес не ти откъсне главата, патка такава хахаха

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news