неделя, 27 септември 2009 г.

И кой е прецакания?

Да му се и невидяло. Точно когато си решил, че вече имаш собствена стая и легло на което да спиш то се появява някой и ти отнема всичко включително и личното пространство. Омръзна ми да спя на неудобните дивани и да се гърча. Омръзна ми в стаята да се разхождат хора, които не искам да са там. Писна ми да се съобразявам с хората навлезли в моята територия. Или ще ми плащате вредни или се махайте от тук.
Човек не може да прави неща, които харесва само защото до него се е тръснал някой. Сега дори и да искам случайно стаята ми да е подредена ще е трудно, защото по земята има дрехи(не мой). Дано поне всичко се задвижи бързо и натрапника да се изнесе, за да мога да правя свободно нещата, които обичам, да слушам моята музика, да гледам моите анимета, да си правя каквото си искам.
Сега ще има караници, викове, крясъци и рев. Загубени неща, хаос и безредие. Не, че не ги харесвам, но не съм им върл фен.
В момента дочувам "Ами ще и вземам ключовете" и защо моите? Не обичам да ми пипат нещата. Нанесе се в стаята, легна на леглото ми, постла дрехи на земята ми, сега ще ми вземе и ключовете. Защо направо не ме хвърлят през балконския прозорец, че да си заживеят щастливо заедно.

1 споделени мисли:

Maya каза...

В крайна сметка и аз си помислих последното преди да го прочета ;д
Ти си си виновна! Аз ако бях нямаше въобще да позволя да ми се пльосне в леглото тва РЯДКО говно. Не стига, че и сам гъза не може да си избърше, че па и претенции, ааааамаха :@
Удряй с юмрука по масата и да се стяга. Това не е концерт по желание, нито имаш наем заплатен. Когато се случи да си иска правата!

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news