четвъртък, 4 август 2011 г.

И... най-сетне отпуска

Последната седмица беше страшно вълнуваща, натоварваща и все пак страшно ми хареса да живея в движение, емоции, компания, напрежение. А когато последния ден излязох от работа и осъзнах, че съм отпуска дори не се нацупих когато тролея ми мина и се наложи да го чакам доста време.
И така всичко весело и забавно само празници и купони. Първо моето рд, после това на Кифлата... и все ядене пиене и килограмите се качваха ли качваха и сега ме е страх да се кача на кантар :) То не, че преди не изпитвах същия ужас де.
И сега на гости на... е не на третата планета защото съм си на нея ама на бащата. Ще ходя да го видя какво си прави и да му измуфтя някоя джунджурия знае ли човек може и телефонче или мп3 да ми вземе. Абе къ да е само да има разнообразие, че ми писна от тази тъпа София и еднообразния ежедневен живот.
И нали Кифлата ме зариби по тия ми ти печати и аз да покажа няколко произведения където съм създала
Не са кой знае какво ама все е нещо :)
И малко кулинария. Днеска направих едно чийзкейкче. Стана страшно вкусно и за разлика от ноктите изглежда и красиво :)
Ами за сега това са творенията ми. След ваканцията при татинцето може да има още :)
Сладки :*

0 споделени мисли:

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news