събота, 20 август 2011 г.

И... нека наричаме нещата с истинските им имена

Сори че толкова късно се реших да пиша. Имах време, но не и за това.
И така да започна с обещаното. Какво се получи със жълтия лак. Ами едно голямо жълто нищо ама ще покажа :) Как то се вижда и на снимката съм много зле и в самото лакиране. Обожавам да излизам от линиите :)


По-късно излизахме с момичетата на пазар. Тогава си купих един прекрасен син лак и един отвратителен бял, ама пак става. Та на това излизане бях с това----> Разбира се не трябва да обръщате никакво внимание на прекрасните ми излизания отново ;)



Тези дни пък си измайсторих нещо със синия цвят, който наистина силно обожавам :) Това са прекрасните неща по мен. Следващото е избор на майка ми. Избра си цветовете избра си печатите.... работата беше моя й си личи.



Сега идва ред и на готвенето. Ето я и баклавата, която с риск да прозвуча самовлюбена и прочие ще кажа че беше най-вкусната баклава, която съм яла някога в живота си ;) *самата скромност* Готвих и ориз със зеленчуци(гювеч, защото мислих, че в хладилника има нормални зеленчуци, но когато вече познах да пържа разбрах, че не са, а ме мързеше да ходя до магазина за други). Честно казано стана ужасен ориз. Не си струваше и снимането, но като се смесеше със чесново сосче ставаше страшен. И това беше и около готвенето.
Сега около пътуванията. Ония ден докато отивах на работа и в автобуса засякох едно наистина прекрасно и истинско нещо надраскано на стената. Няма как да не се съглася със създателя му. Всъщност от доста време думата LOVE си е заместена със SEX. Нека наричаме нещата с истинските им имена хора. И земята не е кръгла. Събудете се :)
Това беше от мен друг път пак. Сладки ;)

0 споделени мисли:

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news