сряда, 2 юни 2010 г.

Пиб...пиб...пиб...

Чудя се за какво им е на хората да слагат аларми на колите си? Ами не ви ли се е случвало цяла нощ някоя кола да ви вие? На мен често ми се случва. За какво са я сложили тази ми ти аларма като не я чуват? Малко е тъпо. Не стига че по цяла нощ не мога да спя, а и някаква там тъпа сирена да ми пищи цялата нощ(дано му е паднал акумулатора и да не може да запали). Сори зла съм, но и вие щяхте да сте след тази серенада.

От всичкото това нощно будуване, най-приятната част е изгрева. Наистина е приятно да видиш как тъмното небе става все по-светло. Вярно не виждам самото изгряване на слънцето, защото прозореца ми гледа на запад, а изтока е зает от майка и Жоро, но самата светлина те кара да се чувстваш по-добре. Казваш си: "Оцелях още едно денонощие, предстои ми следващото."

Днешното късметче не си заслужава. Напоследък нищо май не си заслужава. Лягам си и си мисля колко хубав би бил живота, ако бях избягала от вкъщи... Хаха да всички щяха да са щастливи, а аз да умра някъде покрай магистралата. Така де напоследък много мечтая и то все за невъзможни неща. Ама те и сънищата ми са виновни, защото ме вкарват в някакви филми. Но е хубаво да се почувстваш като герой дори и само на сън или в мечтите си. Ако е на сън дори е много реалистично.

Винаги съм си мислела, че когато заспя моето паралелно аз се събужда и започва да дивее. Та един вид сънувам негови преживявания. След това то заспива и е мой ред. Нямате си на представа колко скучни сънища сънува паралелната ми личност. Понякога ми се иска да заспя и да не се събудя, да си живея този живот, в който падането от последния етаж не е гибелно, а леко потръпване, страшните сенки са просто част от ежедневието. Там рядко се страхувам, смела съм... Наистина е един много добър свят.

И тъй като тази нощ поспах мога цял ден да драскам глупости, но пък не си струва да затормозявам себе си и някой заблуден човек решил да прочете това. Спирам с глупавите си, мечти и сънища и ви пожелавам приятен и слънчев ден напук на метеоролозите, които така упорито се опитват да ни удавят.

2 споделени мисли:

Nona каза...

Защо в анкетата няма други опции, бе? Ще те убивам. :*

Какво сънуваш най-често? :-О

Lazy каза...

Сещаш ли се как като се събудиш знаеш какво си сънувал, но след няколко минути... сякаш съня го е нямало никога, но в теб е останало едно такова чувство от него, че е бил приятен или отвратителен.
Рядко си ги спомням. Последния, който си спомням, е че тичам. Преследвах май някой. Не съм сигурна, но беше много хубаво :)

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news