петък, 5 февруари 2010 г.

Усмихни се!
Някой си мисли за теб!
Поласкана съм искрено.
------------
Ох от пет минути се мъча да кихна и не се получава, а предполагам, че всички знаят колко е кофти този момент. Не ще и не ще мака му.
------------
Сега ми е малко скучно и за това пиша. Няма да кажа нещо умно или забавно. Просто явно като гледам ще разсъждавам върху това, че съм тук и че ми е скучно и за това как няма какво да пиша, но добре се получава де.
------------
Днес казах на Мух как не знам какво искам да уча и си е така. Не знам. Преди както споменах исках да съм адвокат, после ми натикаха в съзнанието, че трябва да уча икономика, но всъщност точно преди няколко дни(когато сънувах съня) осъзнах всъщност, че не това съм искала. сега не знам какво искам. Май нищо не искам. И все пак искам да искам, но... не знам какво. И тъй като звучи адски тъпо, не че аз съм умна де, ще престана да пиша по тази тема.
-------------
Понякога не ви ли се е искало да направите нещо значимо? Обаче да не знаете какво е. И отвътре да се чувствате празни. Да се лутате и да се чудите какво е това нещо. Знаете, че като го видите ще си кажете да това е, но единствено и само тогава когато го видите. А докато го намерите какво правите? Как го търсите? Оф, понякога се чувствам толкова празна отвътре. И никога не го намирам това нещо. След време свиквам с празнотата и хоп тя е изчезнала, но след време правя нещо(прочитам книга, чувам песен, гледам филм) и хоп празнотата се е върнала. Сега пак е тук. Знам, че до няколко дена вече няма да я има, но си човърка. Ще ми се никога да не се връща.
------------
Хванаха ме на работа да правя етикети за сандвичи. Брат ми и неговия нов бизнес. Той явно не разбра, че не го бива като шеф на себе си. Сивото вещество не е достатъчно за да се само контролира. Сега ще видим какво ще стане със сандвичите. Аре, дано му провърви от мен да мине :)
------------
И тъй като нещо темите се изчерпиха мисля да спра да пиша и да мисля какво да направя, за да премахна празнотата.
------------
Ето и една песничка от моите душевни братя музиканти :)

0 споделени мисли:

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news

Template by:

Free Blog Templates