вторник, 31 май 2011 г.

И... отново на вълна "искам да умреш"


Когато ти кажат ще получиш 650 лева заплата какво си мислиш? Нима в съзнанието ти не изникват една пачка, която като преброиш и в нея има 650 лева?! Да ама за моята фирма заплата от 650 лева всъщност е пачка с пари, която като преброиш в нея има 550+/- 20-30 лева. И всъщност човек за какво се трепи? А аз останах с идеята, че може би по някаква вероятност ще получа наистина добри пари и ще заживея най-сетне щастлива.
И моля ви се на края на работния ми ден онова тъпо джудже ще ми казва "А кой ще качи безалкохолните". Сори пич ама ако аз ти ги кача, какво ще правиш ти цял ден? Ще си клатиш непредвидимо къстите краченца наляво и надясно и ще се правиш на отговорник, за какъвто в действителност въобще не те бива. Но пък до колкото си спомням на мен ми е забранено и да се качвам на стълбата. Упси ами сега какво ще правим. Сори хора работното ми време е до 14:30, а вече е 14:37, аз съм аут.
И сигурно е грешно да си представяш как убиваш някой, но по дяволите как жадувам за това.

0 споделени мисли:

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news