понеделник, 19 септември 2011 г.

И... като в детската градина


Как може да съществуват такива дразнители, които не усещат, че дразнят до смърт околните и не усещат, че присъствието им е така не желано като пъпка на лицето на 13 годишен. И как може човек на възраст от 20+ да се държи по зле и от 3-. Направо това същество ме връща в детските години, когато само те дразнят тъпите малки момчета и майка ти казва "правят го защото те харесват и не знаят как да ти го кажат". А тя ти го казва, защото не може да ти каже в очите, че хората не те харесват, но все пак ако не ти допадам ами мълчи си или ми го кажи пряко или напусни, защото аз не мисля да го правя не и тези дни. А това *показва тялото си от глава до пети* си е мое и не държа критика от малоумно същество като теб. Виж ако беше интелигентно същество с поне две гънки, която едната да ти е по рождение, а другата да е от падането по стълбите или многобройните удари нанесени ти от връстници, които не са те понасяли щеше да е добре, но мозъка ти е толкова тъп, че всеки опит на хората да ти влеят акъл дори с ритници по главата са неуспешни, защото сивото ти нещо се изглажда инатливо. И ако поне малко се стараеше да ме избягваш както аз те избягвам може въобще да не се засечем в магазина два на два дори и да вървим един срещу друг.

1 споделени мисли:

Maya каза...

хахахаха УОУ! Това беше добро ;) Давай, Злобичке, изпепели ги ;р

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news