петък, 16 септември 2011 г.

И... направо е убийствено

Ежедневието е ... убийствено. Всичко се повтаря като едно голямо deja vu. Всичко се повтаря отново и отново и ако карам две седмици все първа смяна имам чувството, че наистина съм в някакъв филм с много лош сценарии, защото е толкова скучни и монотонно, че ти иде да треснеш екрана и по-добре да караш без телевизор отколкото да гледаш това.
Отново слушам радио и ми харесват песни, а нали съм много зле и не мога да си ги намеря после, а за мой късмет ги повтарят рядко, а ако ги повторят няма шанс да запомня песента, а ко кажат изпълнителя и името още по-малък шанс. И се побърквам и мразя да слушам радио.
И съм толкова изморена от допълнителните часове на работа и всичките глупости там, че понякога ми се иска да си тръгна ей така. Дето му се вика не мога да дишам вече тая работа, задушава ме.
И така в същия дух мога да се оплаквам страшно много, защото напоследък освен проблеми и глупости на главата ми не се стоварват. То няма да се случат хубави неща я, все пак това съм аз.


Сладки от мен :)

3 споделени мисли:

Maya каза...

ААааа, много хубава тема си си намерила! Пу-пу ;) А иначе, ежедневието трябва да се мачка с различи занимания, иначе си е наистина побъркващо. И на мен вече от няколко седмици ми е прекалено еднакво, но за момента нямам и голям избор. Ще почакам малко да събера достатъчно от всичко (пари, емоции, хартиени салфетки ако щеш) и ще избухна наведнъж ми се струва. И ти така ;)
И да знаеш, че съм ти взела визитна картичка от някакъв много приятен чичко татуист, който си пазарува в 3 през нощта :D Вероятно е добър човек, знам ли... хаха

Lazy каза...

Значи... чичковците татуисти пазаруващи в 3 сутринта са доби? Хм, защо не каза по-рано да изляза и да ги търся по улиците :D
Къ да е радвам се все пак, че мислиш за мен. Сега остава да си събера пари да обиколя салоните да реша отново какво искам да си жигосам на тялото вовеки веков и ще сбъдна една мечта :)
Иначе то на мен само умора ми се събира не знам как бих избухнала освен от ярост и с крясък "НАПУСКАМ". Друго избухване не виждам в моето бъдеще :)

Maya каза...

Е, добре де, то пак е избухване ;р А иначе, просто така се случи , че тогава срещнах чичкото, не че нещо... хах като се видим и евентуално съм с жълтото яке ще ти дам визитна картичка :D

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news