неделя, 9 май 2010 г.

Всичко във Вселената се движи.
Няма да задържиш водата,
като я стиснеш в юмрук.
Отпусни дланта си,
за да я почувстваш.

Бях така мила и добра да зарежа блога и да пускам само малки и тъпи постове, в които... ми нямаше кой знае колко смисъл. Е, аз съм си тъпа така, че ако търсите смисъл, в който и да е мой пост няма да го намерите.
Мога да се похваля, че на 12(след три дена), ще направя месец без месо. Вярно на няколко пъти бях на крачка да напъхам някое местно изделие в устата си подтикната от майка ми, но волята ми явно е по-силна от колкото си мислех. Е, то не че е кой знае какво да не ядеш дадено нещо. Виж ако си наложа да спра сладкото(като Мух), предполагам, че няма да успея(слабост ми е), но от понеделник един вид утре трябва да почна семейната диета. Мило от страна на всички в апартамента да почнат диета, за да не ме карат да се изкушавам. Да обаче ще ви издам една тайна – тази диета я почваме от 6 години xD. Ами ще видим какво ще се получи.
Така де за разлика от майка ми, която само ми пъха месото в устата поне приятелите ми ме подкрепят и се съобразяват с тази ми изкилиферчност, за което адски много им благодаря. Предполагам, че ако и те не се съобразяваха и не ме подкрепяха нямаше да се справя, но нали за това са били приятелите - да те подкрепят. Е, не знам, но те наистина го правят и успявам и повтарям - благодаря.
Така де плана ми да вляза в хармония с душата си, природата и други не знам си какви неща върви малко по-малко. Е, не е точно това което очаквах, но само от месец съм почнала осъществяването на тази си...изгъзица май е точната дума. Ще видя до къде ще стигна. Разбира се надявам се до края, но знае ли човек?

Вечен господар на своята воля,
и роб на своите чувства.

0 споделени мисли:

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news