петък, 26 март 2010 г.

Ако сме в състояние да открием красивото,това значи,че носим красотата вътре в себе си-светът е огледало и показва на всеки човек отражението на собственото му лице!
----------------
"Не на място", така ме обзема постоянно. Не ме оставя сутрин, напомня ми за себе си на обяд и преди да заспя ме навестява.
"Не на място" е онова което усещам вътре в себе си. Разяжда ме и ме кара да се свивам на топка или да се смръщвам. Успява да подкоси коленете ми да му се кланя, за да го умолявам да престане да се появява.
"Не на място" е чувството, което единствено не искам да познавам, защото знае как да ме съсипе.
----------------
Обичам когато говоря с майка, с Мая или брат ми. Моментите в които се свързвам със света на който принадлежах до един прекрасен момент, в който мога да се върна, но по някакъв начин съм прикована в илюзията или може би реалността. Вече не знам къде се намирам и какво се иска наистина от мен. И при условие, че всичко в живота ми е позволено прави нещата още по-трудни. Как ми се иска поне веднъж да ми бяха забранили да правя нещо или да ме задължат. Предполага се, че щом още от малка съм правила решения за живота си трябва и сега да мога да направя някакъв избор, но така ми се иска майка ми да ми каже "Остани при баща си, аз не те искам" или той да каже нещо с което да ме задържи при себе си или да ме изгони.
Една част от мен иска да остане тук, при него. Друга иска да се върне от там където е била преди да се озове на това място. Трета част в мен съжалява, че въобще някога е поела на път. Сега когато някой ме попита от къде съм... аз не знам какво да кажа. Защото аз съм от никъде, идвам от всякъде и съм някъде. Но нито едно местенце не е мое, а така ми се иска да си имам едно такова в което като пристигна с въздишка да кажа "Мой скъп дом"
--------------
Съвършенството е постигнато не когато няма какво да се добави, а когато няма какво да се премахне.
--------------

0 споделени мисли:

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news