понеделник, 12 април 2010 г.

gasmask demon каза...

Ква е таз посока? Я споделяй по-подробно! Кви са тея измислени постове, дето нищо не казваш :Д аааама-ха!


Като за начало ще хвана шибания си живот в ръце. Ще се владея, ще се контролирам - край на депресията. Смъртта не ме вълнува, старостта не ме плаши(поне ще се опитам).
Ставам вегетарианка. Край на убийствата на беззащитни животни, за да мога да живея аз. Моя живот не е по-ценен от ничий друг. Щом аз заслужавам живот, заслужават го и те.
Ще започна да търся това което искам да бъда в бъдеще. Ще чета повече неща, за да видя наистина какво ме вълнува и с какво наистина искам да се занимавам.
Също така искам да съм в хармония със себе си и ще се опитам да практикувам домашна йога или нещо такова.
В общи линии е това.
Не искам да живея, но щом го правя ще се постарая.
----------
Не спирайте да мечтаете!

2 споделени мисли:

Maya каза...

Всичко това е супер, само смятам, че ще ти е трудно със спирането на месото. Вярно, вкъщи не ядеш, но като излезеш не знам заглеждала ли си се, че 95% от нещата, които ядем са с месо или поне така се твърди...
Не те разубеждавам в никакъв случай, просто казвам ;р
И само за протокола - старостта влудява повечето хора! Един колега имаше скоро рожден ден и беше толкова нещастен, толкова депресиран. Предишния ден се напи с мен, на следващия , на самия му рожден ден отишъл, пийнал едно и се прибрал, че съвсем се сдухал... После пак пил нали, ама... то от толкова нерви алкохолик стана хах
Та, ениуей, всички почти ни плаши. Кой иска да порасне по-бързо, да има повече отговорности, нерви и глупости на главата си и по-малко забавления и разпускане? Освен недораслите 14 годишни (примерно), които смятат, че книжката за колата и позволението на по-стегнатите дискотечки да им сервират алкохол е всичко на света...
Радвам се Време беше! Успех!

Lazy каза...

За месото доста го мислих и наистина мисля, че ще се справя. Все пак в тези местни заведения в които ходим има и салати. Не мисля, че ще ми е трудно.
Вече от два дена не ям месо, а ти знаеш, че в къщи единствената храна са тъпите кренвирши. Вярно по-трудно ми е да си открия нещо за хапване в празния хладилник, но с вашата подкрепа(и подигравките на майка ми) ще се справя.

Публикуване на коментар

Blogger templates

Shelfari: Book reviews on your book blog

Blogger news